為了新店道路工程,今明兩天中永和全面停水。

我從來不知道我家有這麼多鍋碗瓢盆,更不知道公司有更多的鍋碗瓢盆。

 

Thanks to the two-day water outrage in Yonghe and Zhonghe, I found there were so many pots in my house and office.

My house is in Yonghe; and my office is in Zhonghe. So bad.

 

連假四天我那都沒去,屁股坐大了3吋吧。

但徹底邋遢的感覺也不壞,三天沒梳頭不過就有點臭罷了。

清明連假最後一天,我晚上六點就掛點了,睡到隔天早上六點半。

本來想再賴一下,但突然想到要停水兩天,我馬上從床上彈起,衝進浴室洗頭洗澡。

骯髒邋遢過才知道何謂乾淨清爽。

啊,陽光燦爛的早晨,我迎來了小週末,這週只要工作三天,怎一個爽字了得!

 

Nowhere to go in the vacation which was composed of bed, computer, and toilet.

Dying on the bed for more than 12 hours and waking up in the sunshine was soooooo great! 

Welcome back to work!

 

Oh, BTW, USB = universal serial Bus. (好跳tone)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    BMMary 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()