It has been the forth day since my grandpa was sent into the intensive care unit.

I went to the hospital with great hope of seeing his eyes open and turned out to be another disappointment.

Tears came into my eyes as I saw him lie on the bed around with medical machinery.

This is the first time for me to feel so helpless and to wait in overwhelming fear.

Be strong, grandpa. We are all with you.

 

加護病房的第四天,我還是沒能看到阿公張開雙眼,

才發現,恐懼原來這麼的真實。

看著護士不帶感情的動作、聽著醫生不帶起伏的說明,

才體會,無能為力有多麼沉重。

這種感受,無法習慣,也不想有習慣的一天。

 

 

。。。。。。。。。。。。。。。碎念。。。。。。。。。。。。。。。。

其實這篇是好久不見的<My English Sucks Journal>,這系列不叫好也不叫座,

但其作用乃挽救我日益萎縮的英文能力,不維持下去怕我會錢途無亮。

另外,我覺得這篇有更新就要重新置頂很麻煩,分類又跟"硬要寫微博"重覆,很雜,

所以我決定把<My English Sucks>融合在"硬要寫微博"裡就好,特此。

  

arrow
arrow
    全站熱搜

    BMMary 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()