希臘左巴.jpg  

Today was my dad's B-day.

We were not in the mood to celebrate.

No one would like to have fun unless my grandpa gets better.

That was the reason why I turned down to have the lunch with you guys.

But my mom said that we should have the life go on as usual.

Or, we won't be strong to face up to the fact that if things do not go as we want them to be.

She's simply right.

Therefore, I dressed up in my spring best. Hopefully my gloom might not mess the lunch up.

That was the reason why you saw a Bollywood superstar, Crazy Mary, on Saturday.

 

"With the hustle and bustle of our daily existence, these simple pleasure keep we alive." -said by one of my favorite blogger.

 

今天Fuck生日,但目前我家氣氛低迷,誰也沒有心情慶祝。

在阿公情況好轉之前,我連尋點樂子都感覺罪惡。

但母雞說,越是這種時候,越要維持平常的生活步調,不然要是有個萬一,早就累垮的身心要怎麼去承受?

她說得對,越是平常越能積蓄力量,

歷史上每個災難每場戰爭,最堅韌的不是名垂青史的帝王將帥朝臣盜寇,而是史書無名的趙錢孫李周吳鄭王。

所以我還是出席了周六的餐會,而你們也沒讓我失望,給了我很大的力量,謝謝。(雖然我的表情很逼機)


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    BMMary 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()