老闆閒閒,老闆娘悶悶,一個早上我都沒事可做,

總之又是另一個BM(Blue Monday)。

我無緒的在網上晃了很久,聽著一些快歌好振奮精神。

 除了Taylor Swift的 Should've Said No之外,我都在聽舞曲。

想到幾天前看到的少女時代最新MV,

目前乃中毒狀態,

一直反覆聽著:"Mr. Taxi, Taxi, Taxi 相当 juicy juicy juicy (?!)."

嗯,歌詞聽起來有點A是我中毒的原因吧。 

這支MV的Handoru dance (ハンドル ダンス) 好搖擺,

 要不是在上班(妳還知道是上班時間啊),我都要跳起來了呢。

不過真的要尻洗一下,歌詞好沒內容,根本不知道在幹嘛。

而且"I'm so fast"好像不是句好歌詞,

男孫聽了會生氣,更不用說唱出來,因為這樣不就承認自己很快不是嗎~

 (是說為何講到最後會變成這樣我也不知道柳~)

 

後來轉啊轉的就聽到謝和弦的"於是長大以後",

 

很好聽,但是聽完好惆悵啊~

 

因為大家最近都在推薦音樂影劇,我也要來響應一下。

不過很沒內容就是 ~(=。=)~

很沒靈感的禮拜一唉啊。

 

 

I got nothing to do in my premise but surfing on the internet idly. Finding nothing interesting and having no inspiration for blogging, only dancing music could wake me a littel bit up.

For example, Taylor Swift's Should've Said No.

 

And I found this latest MV, Mr. Taxi, and couldn't help repeating again and again.

I was not a crazy fan of SNSD but a man (yes, MAN.) attracted by beautiful bodies.

This steering wheel dance (ハンドル ダンス) is attractive for me ideed.

I couldn't stop repeating "Mr. Taxi, Taxi, Taxi 相当 juicy juicy juicy (?!)."

Ummm, kind of erotic? Was it the reason why I liked this song?

 

P.S. 즉시 sounds like "juicy". It means "imediately".

 

。。。。。。。。。。。。。同場加映。。。。。。。。。。。。。。。

 

是她,性感不須波霸,Sexy不須Naked!

擁有霸王色霸氣的安室奈美惠!(最近海賊王的梗好多)

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    BMMary 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()